"Tu ce scuza ai?" spune sloganul firmei bucurestene care face bani din vanzarea de alibiuri amatorilor de escapade.

Alexandru Rada, fondatorul companiei creatore de alibiuri spune ca ideea i-a venit in timp ce se uita la un film american, «The Alibi». Si-a spus atunci ca o astfel de firma ar prinde cu siguranta in Romania, asa ca la inceputul lui decembrie 2006 si-a lansat propria afacere de gasit si vandut scuze.

Din punct de vedere juridic, acest soi de comert se incadreaza la consiliere juridica, cu toate ca este un pic neortodox. De fapt, compania iti ofera un alibi si punerea lui in practica.

Cei mai multi clienti cauta o scuza pentru a lipsi in week-end. «Gasitorii de scuze» propun un scenariu si il pun in practica. Potrivit unuia dintre scenariile obisnuite, un reprezentant al firmei il va suna acasa pe client, sustinand ca acesta trebuie sa ramana la birou mai tarziu, sau trebuie sa plece, mentionand perioada ceruta de client. Reprezentantul va sustine ca este un coleg sau chiar seful clientului.

Costurile nu sunt mari, o simpla scuza poate consta in jur de 30 de euro, iar un scenariu poate ajunge la 300 de euro, depinzand, fireste si de gradul de complexitate.


Despre autor:

Banii Nostri

Sursa: Banii Nostri


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.