Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) si-a propus sa-si majoreze cota de piata in functie de active de la aproximativ 4% la 6% pana in 2011, avand ca segment tinta de clienti populatie si firmele mici si mijlocii din zona rurala si orasele mici.

In acelasi timp, banca vizeaza consolidarea cotei de piata pe zona depozitelo la 7-8% in acelasi interval de timp, potrivit strategiei stabilita pentru CEC de unicul actionar, Ministerul Economiei si Finantelor.
Strategia bancii are trei faze de evolutie, din care prima se va incheia in 2009.

Primul proces urmeaza sa se finalizeze pana la sfarsitul anului 2009, iar principala tinta o reprezinta eficientizarea si modernizarea bancii si fidelizarea clientilor. in prezent, clientii fideli ai bancii sunt persoane mature, de varsta a doua sau a treia, "dar trebuie sa vina la CEC si clienti tineri", a spus Ghetea.

In aceasta prima faza, conducerea bancii isi propune sa creasca nivelul productivitatii pe salariat. "Vrem sa diversificam produsele si sa le diferentiem de cele ale altor banci", a aratat presedintele CEC.

Faza a doua, care se va incheia in 2010, va urmari consolidarea pozitiei pe segmentul de populatie, asaltul asupra segmentului IMM si preluarea unei parti substantiale a operatiunilor in zona rurala si in orasele cu mai putin de 50.000 de locuitori.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.