Retailerii ajung sa comercializeze produse sub marca proprie ca strategie de fidelizare a clientilor, de diferentiere fata de concurenta, dar si de diversificare a ofertei, criteriu pe care tot mai multi retaileri trebuie sa-l ia in calcul pentru a castiga clienti. O cercetare de piata a companiei Nielsen arata ca toti consumatorii aleg un magazin in defavoarea altuia in functie de oferta diversificata de la rafturi, criteriu mai important decat igiena sau eficienta la casele de marcat.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Așteptarea aproape a luat sfârșit, Avatar: Fire and Ash apare în mai puțin de...
Sursa: kudika.ro