Echipa lui Bogdan Naumovici a fost desemnata, pentru al cincilea an consecutiv, cea mai creativa din publicitatea autohtona.
Lupta cea mare s-a dat doar intre Leo Burnett si GMP, desi 26 de agentii s-au inscris cu 389 de lucrari anul acesta la Ad’Or, festivalul care premiaza de sapte ani creativitatea in publicitate. In cadrul galei de simbata seara a avut loc si o premiera: la categoria Agentia Anului, juriul a acordat, in afara de Marele Premiu, si trofee de aur, de argint si de bronz. Astfel, alaturi de Leo Burnett pe podium au mai stat GMP, cu aur, Propaganda, cu argint, si TBWA Merlin, cu bronz. Anul trecut, creativii lui Naumovici au concurat tot cu cei ai lui Felix Tataru pentru premiile importante, dupa ce McCann Erickson, principalul rival pentru Leo Burnett, nu s-a mai inscris in festival.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.