Desi rata anuala de crestere este mare, piata romaneasca a marketingului direct nu se compara cu alte piete europene. "Marketingul direct este foarte redus la noi. Piata ruleaza 20 de milioane de euro anual, prin comparatie cu cea din Ungaria, evaluata la 100 de milioane, sau cea din Austria, unde vorbim de miliarde de euro", spune Marian Seitan, presedintele Hitmail, unul dintre principalii jucatori de pe piata.
Direct la tinta
Cele mai eficiente metode de marketing direct ramin promotiile, care reprezinta 25-30% din total piata, acestea fiind urmate de teleservicii si de corespondenta (direct mail) aflate in crestere.
Firmele care apeleaza la comunicare directa sint cu preponderenta operatorii de telefonie mobila, producatorii de tutun, comerciantii prin posta, companiile aviatice si cele din domeniul financiar-bancar, iar marii retaileri acopera 80% din totalul pietei de distributie neadresata.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Dosarul Mineriadei | Procurorii au mers acasă la Ion Iliescu
Sursa: wall-street.ro