IBM, Dell, Adidas sau ABN Amro sunt doar cateva exemple de firme internationale care ofera produse ori servicii rezidentilor Imperiului Linden. Strategiile de marketing le-au adus in aceasta lume .
Esti in Second Life de ceva timp. Ai o proprietate si o casa cumparate prin agentia chinezoaicei Anshe Chung, milionara in dolari din Second Life care se ocupa de imobiliare.

Ca si in viata reala, te duci o data pe saptamana la unul dintre mallurile care au rasarit in ultimul timp pe terenurile populate din Imperiul Linden. Iti poti cumpara haine de la buticul de la coltul strazii, acolo unde un rezident talentat la design vestimentar si-a pus ideile in practica. Sau poti purta doar haine Nike ori Adidas.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.