Anul 2006 a marcat o noua recunoastere a meritelor campaniilor de comunicare Dacia cu un EFFIE de argint pentru "Logan Diesel - iti schimba viata" la categoria Durabile (aurul nu a fost acordat). In 2007 aceeasi categorie Durabile rasplateste prin bronz EFFIE campania dedicata noului produs lansat de Dacia: Logan MCV. La doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan in 2004, succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila au impus dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia si sa transmita mesajul-cheie "o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti".
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Principalul adversar al Comisiei Europene au devenit stick-urile de fumat...
Sursa: wall-street.ro