Impunerea pe o piata cu un ritm foarte alert de crestere, estimata de companie la aproximativ 35 de milioane de euro, in 2009. Aceasta in conditiile in care, in 2005, valoarea cercetarilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro, cu 26% peste nivelul din anul anterior. "Piata din Europa Centrala si de Est ofera oportunitati foarte mari si genereaza interes din ce in ce mai mare pentru aceasta zona din partea companiilor multinationale din industrii diferite si implicit pentru firmele de cercetare de piata.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Nicușor Dan îl numește pe principalul său rival în lupta pentru Capitală. PSD...
Sursa: wall-street.ro
-
Haddaway și Creator Records ”Lift Your Head Up”, o piesă despre speranța în...
Sursa: kudika.ro
-
Primii speakeri anunțați la Tigers Summit 2024.
Sursa: futurebanking.ro