Chiar daca au ramas in umbra reclamelor de sute de mii de euro si a unor campanii grandioase de PR, logourile continua sa fie importante pentru brandurile pe care le infatiseaza. "Cotidianul" a identificat, cu ajutorul specialistilor in publicitate, trendurile de anul acesta pentru identitatea vizuala a marcilor.
Telefoane cu semicercuri
Nick Hine, Creative Director Saatchi&Saatchi Romania, mizeaza pe "luminos", care a devenit noul negru in constructia logourilor din 2007. "Logourile si rebranduirile se vor baza mai ales pe text modificat si stilizat, cu sau fara un icon atasat", arata si Gabi Lungu, Art Director GMP, explicindu-si previziunea: "Se nasc din ce in ce mai multe branduri, piata incepe sa se extinda, de la locala la internationala, publicitatea incepe sa devina din ce in ce mai aglomerata si cred ca va fi tot mai greu sa iti scoti numele in fata". El adauga ca "albastrul si rosul au fost si vor ramine culorile preferate pentru logouri", atit in Romania, cit si in afara ei.
Despre moda logourilor, el considera ca se poate vorbi "doar in interiorul categoriilor de produse", oferind si citeva exemple: "Operatorii si dealerii de telefonie mobila folosesc foarte des unde sub forma de semicercuri. Farmaciile, producatorii de medicamente, dar si apele minerale sint colorate in albastru si verde. Saloanele de make-up si coafura folosesc fonturi de mina".
Ca niste secretare
Hine completeaza tabloul, comentind situatia autohtona: "N-as putea spune ca exista o moda in materie de logouri in Romania, dar este destul de evident ca exista un trend in marimea lor. Pe scurt, toate sint mari. Uneori imi creeaza senzatia ca sint in mijlocul unei petreceri si toata lumea tipa la mine".
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Top 5 destinații exotice pentru sezonul de iarnă 2025-2026: Cât te costă o...
Sursa: kudika.ro