Sunt un om de afaceri. Gandesc deci in termeni de profit, rentabilitate, eficienta. Toate acestea nu sunt realizate insa de catre masini, echipamente, instalatii, "fiare" intr-un cuvant, ci de catre oameni.
Orice corporatie isi educa oamenii, isi creaza o cultura proprie care sa motiveze, sa stimuleze creativitatea la toate nivelele operationale si manageriale. Nu este suficient insa numai atat. O corporatie este preocupata de comunitatea pentru care produce bunuri si servicii. De aceea ma preocupa reinvestirea in comunitate deci reinvestirea in oameni.
Am considerat intotdeauna ca, pentru a fi eficiente, este bine ca toate fondurile sa fie concentrate in aceeasi directie, si este bine ca toate companiile importante sa aiba programe consistente, pe termen lung, de sprijinire a comunitatii.
Societatea romaneasca are atat de mare nevoie de asta! Sanatatea, educatia, cercetarea, mediul inconjurator, sunt tot atatea domenii in suferinta.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro