"In Romania poti sa vezi practic intreaga Europa culturala si religioasa", a afirmat Dragos Seuleanu, vicepresedintele CCIR, in cadrul unui eveniment organizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR).
Vicepresedintele CCIR a subliniat ideea beneficiilor suplimentare aduse de o activitate turistica performanta, in afara veniturilor catre buget, si a precizat ca "in Europa, economia turismului a creat pana la 20 de milioane de locuri de munca".
Constructia brandului de tara si modalitatile prin care acesta poate fi promovat au reprezentat teme centrale ale intalnirii. Fara indoiala, brandul de tara sprijina fundamental dezvoltarea turismului romanesc, insa acesta nu poate exista in absenta unei strategii pe termen lung si a unei colaborari eficiente intre structurile private si cele de stat.
"Avem nevoie de o strategie care sa nu se modifice in procesul democratic de alternanta la guvernare a diferitelor partide politice" a precizat Gheorghe Fodoreanu - presedinte al Asociatiei Nationala a Agentiilor de Turism.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro