"In Romania poti sa vezi practic intreaga Europa culturala si religioasa", a afirmat Dragos Seuleanu, vicepresedintele CCIR, in cadrul unui eveniment organizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR).
Vicepresedintele CCIR a subliniat ideea beneficiilor suplimentare aduse de o activitate turistica performanta, in afara veniturilor catre buget, si a precizat ca "in Europa, economia turismului a creat pana la 20 de milioane de locuri de munca".
Constructia brandului de tara si modalitatile prin care acesta poate fi promovat au reprezentat teme centrale ale intalnirii. Fara indoiala, brandul de tara sprijina fundamental dezvoltarea turismului romanesc, insa acesta nu poate exista in absenta unei strategii pe termen lung si a unei colaborari eficiente intre structurile private si cele de stat.
"Avem nevoie de o strategie care sa nu se modifice in procesul democratic de alternanta la guvernare a diferitelor partide politice" a precizat Gheorghe Fodoreanu - presedinte al Asociatiei Nationala a Agentiilor de Turism.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro