"Clientul ar fi trebuit sa fie primul pe lista pentru ca IMM-urile sa fie deschise spre dezvoltare - si nu managerii, care in acest moment ocupa primul loc in topul principalelor categorii de persoane cu impact asupra firmelor", sustine Nicolescu. Conform aceluiasi sondaj, 41,67% din respondenti apreciaza ca stimulentele materiale si cele morale sint la fel de importante, 23,33 % din respondenti apreciaza ca angajatii au nevoie periodic de stimulente si doar 1,67 % sint cei care considera ca recompensele trebuie acordate in mod egal salariatilor.
Despre autor:
Sursa: 7plus.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro