"Clientul ar fi trebuit sa fie primul pe lista pentru ca IMM-urile sa fie deschise spre dezvoltare - si nu managerii, care in acest moment ocupa primul loc in topul principalelor categorii de persoane cu impact asupra firmelor", sustine Nicolescu. Conform aceluiasi sondaj, 41,67% din respondenti apreciaza ca stimulentele materiale si cele morale sint la fel de importante, 23,33 % din respondenti apreciaza ca angajatii au nevoie periodic de stimulente si doar 1,67 % sint cei care considera ca recompensele trebuie acordate in mod egal salariatilor.
Despre autor:
Sursa: 7plus.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro