"Valoarea investitiei se ridica la cateva zeci de mii de euro iar in noul centru lucreaza pentru moment opt persoane specializate", au declarat pentru Wall-Street reprezentantii RBL.
Mai mult, clientii Raiffeisen Banca pentru Locuinte pot sa afle, prin serviciul de call-center, care sunt etapele derularii contractului, conditiile de acordare a creditelor si veniturile sau garantiile acceptate de instutie, se mentioneaza in comunicatul bancii.
Banca ofera, prin acest serviciu, consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, precum si date cu privire la modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor: conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate. Prin serviciul de call-center se pot obtine si informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare sau cu privire la soldul contractului, anunta oficialii bancii.
De asemenea, Banca Transilvania a anuntat ca va propune actionarilor aprobarea unui buget de investitii de 30 de milioane de euro pentru 2007, din care 4,5 milioane euro vor fi folositi pentru un call-center.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro