Specialistii autohtoni estimeaza ca, pe termen mediu, reclamele din domeniul telecomunicatiilor, IT si auto vor inlocui promovarea marcilor de tigari

Piata de publicitate outdoor a atins anul trecut 32,5 milioane de euro, valoare estimata sa nu creasca semnificativ in acest an, pe fondul interzicerii reclamelor la tutun. In acest context, reprezentantii din domeniu se asteapta la o inflatie de media pe anumite tipuri de suport.

"Cu toate acestea insa, in fiecare an am putut remarca clienti noi care au introdus outdoor-ul in mix-ul de media utilizat sau chiar l-au folosit ca principal mijloc de comunicare, iar atragerea noilor investitii prin aderarea la Uniunea Europeana speram ca se va resimti si in bugetele de publicitate", a declarat, pentru Adevarul, Silvia Coserea, director de marketing si vanzari in cadrul companiei Euromedia.

7% din veniturile Euromedia veneau din publicitatea la tutun

Reclamele la tutun au reprezentat in ultimul an aproximtiv 7% din veniturile Euromedia. O crestere deosebita a cererii a fost remarcata in ultima vreme din partea companiilor care activeaza in retail, computere si telecomunicatii, FMCG, auto, produse petroliere, financiar si asigurari. In ceea ce priveste publicitatea la metrou, aceasta este detinuta aproape in intregime de Euromedia si Betacons, companii membre ale grupului EPA Holding. "Publicitatea la metrou reprezinta in veniturile Euromedia intre 2-3%. In 2006, Euromedia impreuna cu Betacons au comandat primul studiu care sa masoare eficienta campaniilor publicitare la metrou.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.