O campanie poate costa intre 1.000 si 200.000 de euro, in functie de complexitatea businessului

Tot mai multe firme, in general cele care activeaza in domeniul IT&C, au descoperit potentialul dezvoltarii afacerii prin intermediul internetului. Exista mai multe modalitati de promovare, insa conditia de baza este sa iti construiesti un site, astfel incat sa potenteze celelalte mijloace de promovare folosite pe internet.

De exemplu, daca vrei sa te promovezi activ intr-o anumita comunitate pe internet, trebuie la randul tau sa oferi suport pentru respectivul segment tinta.

Costurile depind de ceea ce-ti propui sa obtii si de publicul pe care il vizezi. Costurile pleaca de la 1.000 - 2.000 de euro pentru un site simplu in care se realizeaza o prezentare generala a firmei si pot ajunge la 100.000-200.000 de euro pentru o afacere online de interes general, promovata activ, care isi propune sa se adreseze tuturor navigatorilor de internet dintr-o regiune.

Cel mai sigur mod de promovare a unei firme din domeniul IT&C este oferirea de continut relevant pentru publicul tinta, iar asta poate insemna informatii detaliate si de calitate, referitoare la produsele si serviciile oferite, sau articole si instrumente interesante in domeniul vizat, in functie de natura afacerii respective. Numarul de vizitatori reprezinta un alt factor important pentru succesul unei campanii pe internet, si, implicit, a dezvoltarii afacerii. Atragerea unui numar cat mai mare de vizitatori din cadrul publicului-tinta, se poate face prin optimizarile pentru motoare de cautare, campaniile de continut, link-uri cu alte site-uri din domeniu, si postarea de continut de calitate prin portalurile cu relevanta in activitatea respectiva.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.