Business3 Februarie 2007de Cosmin Romega

Lectura de un minut

Coca-Cola a castigat titlul de cel mai popular brand din lume n urma unui studiu realizat de compania de consultanta Brand Finance.

Producatorul american de bauturi racoritoare, a carui valoare este estimata la 43 de miliarde de dolari, a surclasat in topul brandurilor internationale compania software Microsoft si banca Citibank. Pe pozitia a patra a topului s-a aflat lantul de supermarketuri Walmart. Singurul brand din top 10 care nu este originar din Statele Unite este banca HSBC, care se afla in top pe pozitia a sasea. "Valoarea totala a celor mai valoroase 250 de branduri internationale este de de circa 2.000 de miliarde de dolari, ceea ce reafirma importanta critica a brandurilor in dezvoltarea afacerilor", a declarat un reprezentant al Brand Finance.

Paza armata pentru monumentele UNESCO

Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO a solicitat asigurarea pazei cu jandarmi a tuturor monumentelor din judetul Suceava, care sunt incluse pe Lista Patrimoniului Mondial. Printr-o adresa scrisa, CNR - UNESCO a cerut luarea unor masuri urgente in aceasta privinta, pentru ca la toate cele sapte monumente sa fie asigurata paza specializata.

Gardianul

Sursa: Gardianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.