Pretul va fi elementul esential care va determina alegerea unui centru comercial in defavoarea altuia

Intensificarea concurentei pe piata de retail se reflecta in tot mai multe zone din Capitala. Orice portiune de teren liber din toate cele sase sectoare bucurestene este exploatata la maximum de marii retaileri, care au ajuns in situatia de a-si deschide magazine... chiar si unul langa altul.

Pe termen lung este de asteptat ca marile concentrari de supermarketuri si hipermarketuri din Capitala de pe o anumita suprafata sa se intensifice, fapt ce va avea o influenta pozitiva in cosul de cumparaturi al consumatorului final.

Specialistii din domeniu estimeaza ca pretul va fi elementul esential care va determina alegerea de a merge la un supermarket sau altul.

Pana atunci insa, lanturile de centre comerciale aflate pe o suprafata relativ restransa "se lupta" sa atraga clientii.

Concentrarile de magazine determina un vad mai bun

Este deja cunoscut cazul bulevardului Barbu Vacarescu, unde retailerii Billa si Kaufland sunt gard in gard. Si in cartierul Titan, batalia pe clienti se da intre noul intrat pe piata Auchan si mai vechiul magazin Billa, situat in zona, aflat la o aruncatura de bat distanta. Un al treilea jucator aflat in aceasta zona este Cora Pantelimon, centru care atragea, in mod normal, si locuitorii din Titan. In fapt, magazinul Auchan a captat inca de la deschidere atentia majoritatii cumparatorilor din cartier, efectul fiind vizibil si la nivelul magazinelor de la coltul blocurilor.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.