Criza din turismul romanesc a determinat autoritatile sa puna noi termeni pentru clasificarea hotelurilor. Personalul calificat devine o cerinta obligatorie, dar aproape imposibila, deoarece oameni pregatiti in acest domeniu muncesc peste hotare.
In ultimii ani, numarul turistilor straini care vin in vacante in Romania a scazut, mai ales pe litoral, in vreme ce romanii aleg sa-si petreaca saptaminile de concediu in statiuni din strainatate. Multi s-au plins de raportul calitate-pret, considerind ca serviciile din statiunile romanesti sint scumpe si de calitate mai slaba decit in alte tari. Autoritatea Nationala pentru Turism pregateste noi norme de clasificare a hotelurilor.

Se doreste o crestere a calitatii serviciilor, insa operatorii spun ca practica ar putea invinge teoria in ceea ce priveste angajarea in acest domeniu a personalului calificat, mai ales in unitatile cu activitate sezoniera, precum litoralul. "Scopul actualizarii normelor de clasificare este, practic, de a tine pasul cu evolutia nevoilor turistilor si a agentilor economici care activeaza in domeniul turismului", spune Mihaela Barbuletiu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.