Grupul Catavencu va edita, incepand din ianuarie 2007, inca patru publicatii. Portofoliul companiei ajunge, astfel, la 14 branduri de presa scrisa, online si...citita.

Noile titluri: Bilant, IQads, Psihologia Azi si J’Adore.

Bilant - revista lansata in octombrie 2004 este un lunar dedicat oamenilor de business care iau decizii fundamentate pe analize financiare, date statistice si indicatori de specialitate. Revista a dezvoltat si o linie de evenimente si seminarii dedicate diverselor sectoare de piata.

IQads este o publicatie online extrem de apreciata si cunoscuta atat in industria de advertising si comunicare, cat si de publicul pasionat de publicitate de calitate. Proiectul este intarit de o serie de evenimente atipice ( editiile AdBreak, evenimentul de publicitate alternativa ADfel sau festivalul de publicitate BestAds). Lunar, 100.000 de utilizatori acceseaza paginile IQads pentru cele peste 20 de sectiuni din domeniul comunicarii si pentru proiectele speciale IQadsTv si IQadsFm.

J’Adore este o revista glossy de shopping care se distribuie gratuit in cele mai importante magazine si cabinete de infrumusetare. Conceptul a fost lansat si testat cu succes la Cluj, acum mai bine de 2 ani. Particularitatea revistei este ca informatia de shopping este 100% utila - prezinta doar lucruri care pot fi cumparate in orasul respectiv. Revista J’ADORE a aparut si in Bucuresti luna aceasta, sub forma unui numar pilot, intr-un tiraj test de peste 30.000 de exemplare, si va fi lansata oficial, in peste 50.000 de exemplare, la finalul lunii ianuarie 2007.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.