Elvetienii nu s-au multumit insa cu atit, in aceste zile perfectindu-se si achizitia Romanian Billboard Network SA, companie de media cu capital 100% romanesc. Miza? Cota de piata a Affichage a crescut de la 17 la 21%, iar numarul de fete cu 486. Compania este prezenta in zece municipii si in sase orase mici. Astfel, s-a ajuns ca diferenta dintre numarul 2 si numarul 3 sa fie de numai un punct procentual. Aceasta in conditiile in care, din propriile declaratii, News Outdoor detine o cota de piata de 20% si acopera 11 orase mari ale tarii, precum si panouri pe drumurile nationale.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro