Cresterile modeste inregistrate de producatorii internationali de bere in pietele consacrate au transformat zone precum America Latina sau Europa de Est in pietre de temelie pentru afacerile proprii

Pietele emergente au capatat o tot mai mare importanta in dezvoltarea afacerilor gigantilor industriali, industria producatoare de bere inscriindu-se in acelasi model. Pe piata autohtona isi deruleaza activitati patru concerne internationale care detin impreuna aproximativ 80% din piata, atat ca volum cat si ca valoare.

Heineken NV prin filiala locala Brau Union, InBev NV prin Interbrew Romania, SAB Miller Plc prin subsidiara autohtona Ursus Breweries si Carlsberg Breweries A/S prin United Romanian Breweries Bereprod (URBB) activeaza de ani buni pe piata berii atuhtona, filialele locale contribuind substantial la cresterile afacerilor companiilor mama.

InBev NV, cel mai mare producator de bere pe plan mondial, a raportat ieri o crestere de 22 de procente a profitului net in primul semestru idn 2006, vanzarile pe plan mondial fiind mai mari cu 15%. Rezultatele au depasit estimarile analistilor si s-au bazat mai ales pe cresterile inregistrate in zona Americii Latine si in Europa de Est, filiala din Romania raportand o crestere cu mult peste media locala. Profitul net s-a ridicat la 394 milioane de euro, valoarea vanzarilor fiind de 3,38 miliarde de euro.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.