Magazinele create dupa concepte originale au inceput sa-i ademeneasca si pe romani.

In fata asaltului marilor lanturi de magazine care au invadat orasele si care promit reduceri peste reduceri, o serie de companii au decis sa propuna un alt mod de a face cumparaturi. Magazine precum Orange concept store sau Librariile Carturesti isi propun sa vanda prin atmosfera creata in incinta si prin serviciile impecabile.

Accentul cade pe experienta pe care o are vizitatorul, in timp ce partea de vanzare reprezinta un obiectiv secundar, aceasta fiind de fapt o consecinta a ceea ce se intampla in magazin sau in librarie.

Atmosfera vinde in toata lumea

Magazine de tip concept store si-au facut aparitia in toata lumea si cele mai bune exemple sunt Nike si Apple Store la Londra, Orange in Rotterdam, Lille si Birmingham, Prada in New York si Tokio. Acestea sunt magazine care dau tonul tendintelor de retail si se adapteaza permanent in functie de noutatile aparute in domeniu.

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.