Firma Autoglobus va deschide la Timisoara un complex auto multifunctional destinat marcilor Opel Chevrolet si Saab, aflate sub umbrela General Motors, in care a investit 4,1 milioane euro, a anuntat un comunicat al General Motors (GM).

Compania Autoglobus dispune de un showroom, parcare pentru clienti, un atelier de service, un service rapid, un atelier mare de tinichigerie-vopsitorie si o statie de inspectii tehnice periodice. Autoglobus se ocupa de vanzari de masini noi si de ocazie, prin finantare proprie si buy-back, asigurari RCA si CASCO, inmatriculari si lucrari de intretinere si reparatii, informeaza NewsIn. Autoglobus a inregistrat, in primele noua luni ale anului 2006, o cifra de afaceri de 10,62 milioane euro, cifra de afaceri a companiei, pe intreg anul 2005, fiind de circa noua milioane euro.

Autoglobus reprezinta marca Opel in Timisoara incepand din anul 2002 si marca Chevrolet din anul 2004. Inaugurarea complexului auto de la Timisoara face parte din lansarea noului program de identitate corporatista a GM pentru dealerii din Europa. Lansarea, care implica aproximativ 9.000 de dealeri, a inceput in cursul lunii octombrie si va continua pana in anul 2010, cea mai mare parte a dealerilor urmand sa-si insuseasca noul design in perioada cuprinsa intre 2007 si 2009, se afirma in comunicatul GM.

Noua simbolistica exterioara, care cuprinde sticla transparenta albastra, alatura marcile Saab, Opel si Chevrolet intr-o imagine comuna. "Indiferent daca reprezentanta de vanzari reprezinta una, doua sau toate cele trei marci, pentru logo-uri va fi necesar un singur suport si acesta poate fi extins pentru a gazdui si alte marci GM", se spune in comunicatul GM.

Implementarea noii identitati corporatiste in cadrul reprezentantelor de vanzari mai mari, acestea incluzand Saab, Opel si Chevrolet, va costa pana la 100.000 euro, investitiile fiind impartite intre dealer si GM. Pe de alta parte, un atelier de reparatii autorizat al unei singure marci isi poate imbunatati identitatea corporatista pentru aproximativ 10.000 euro. GM Europe acopera integral costurile pentru dezvoltarea designului, dezvoltarea tehnica, inginerie si fabricarea prototipurilor. in plus, GM va pune la dispozitie o gama de elemente de depozitare si mobilier asortate, cu o sursa centrala, pe care dealerii le pot achizitiona pentru a le utiliza in cadrul reprezentantei de vanzari.

"in total, investitiile combinate ale GM si ale reprezentantei de vanzari pentru acest proiect vor depasi 400 de milioane euro", se mai afirma in comunicatul GM. Pentru anul 2006, GM Romania se asteapta la o cifra de afaceri de 180 milioane euro si la vanzari totale de 18.000 de automobile. General Motors Corp. (NYSE: GM) este unul din liderii de vanzari auto la nivel mondial. infiintat in 1908, GM are astazi aproximativ 327.000 de angajati in intreaga lume si desfasoara operatiuni de productie in 33 de tari, iar autovehiculele sale sunt vandute in 200 de tari. in anul 2005, GM a vandut 9,17 milioane de autovehicule si camioane in intreaga lume.

In Europa, GM comercializeaza gama sa de autovehicule Opel, Vauxhall, Saab, Chevrolet, Cadillac, Corvette si Hummer in peste 30 de tari. Dispune de 11 fabrici de productie si asamblare in opt tari si are aproximativ 62.560 angajati. GM detine una dintre principalele companii de finantare si asigurari din lume, GMAC Financial Services, care ofera servicii de finantare si asigurare auto, imobiliare si comerciale.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.