Real Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro, estimeaza investitii de 400 milioane de euro pentru formarea unei retele de 21 de magazine in Romania, pana la sfarsitul lui 2008

Real Hypermarket a intrat pe piata din Romania in 2005 prin deschiderea primul magazin la Timisoara. Alte trei amplasamente au fost deschise in Constanta, Oradea si Sibiu. Investitiile in cele patru magazine depasesc 50 milioane euro, potrivit oficialilor companiei.

"Piata romaneasca a devenit deosebit de dinamica in ultimii ani pe segmentul de retail, tocmai acesta este si motivul pentru care am ales o expansiune sustinuta. Preconizam ca pana la finele anului 2007 sa avem 15 magazine Real in centre economice importante ale tarii, iar pana la sfarsitul lui 2008 reteaua sa cuprinda 21 de magazine", a declarat, citat de NewsIn, directorul Real Hypermarket Romania, John Rix.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.