Flamingo Computers, retea de magazine de distributie de produse IT&C care face parte din grupul Flamingo International, infiinteaza doua centre comerciale si desfiinteaza zece, urmarind strategia grupului de optimizare a retelelor, potrivit datelor publicate in Monitorul Oficial

Grupul Flamingo International a inceput procesul de restructurare a retelelor in urma incorporarii la mijlocul lunii mai a companiei Flanco, in structura companiei. Noile magazine Flamingo Computers vor fi deschise la Ramnicu Valcea si Bistrita, in paralel cu defiintarea unor centre din Bucuresti, Arad, Bistrita, Calafat, Deva, Oradea, Resita, Timisoara si Alba Iulia.

"Consideram ca posibilitatea optimizarii retelelor de magazine, avand in vedere complementaritatea acestora din punctul de vedere al amplasamentelor in cadrul unui oras, al suprafetelor de vanzare, al gamelor de produse si al segmentelor de clienti carora acestea se adreseaza, reprezinta una dintre cele mai importante sinergii ce se genereaza prin achizitii de genul Flamingo - Flanco", a declarat, citat de NewsIn, presedintele Flamingo Computers, Eduard Samson. El nu a precizat care sunt cheltuielile pentru recentele realocari, acestea fiind parte din costurile totale ale fuziunii intre cele doua lanturi.

In august, grupul Flamingo International a mai inchis aproximativ 20 de magazine deoarece erau neprofitabile, potrivit oficialilor companiei. "in urma transformarilor din aceasta perioada, transformari ce se pot intinde pe un interval de pana la doi ani si care presupun pe langa aceste inchideri de locatii si deschiderea altora va rezulta o structura de magazine moderne, eficiente, competitive, cu trasaturi distincte, bine individualizate", a spus Eduard Samson.

Ca parte a strategiei de restructurare, compania a renuntat la filiala Flamingo Digital Shop din Sofia, precum si la Flamingo Software din Iasi si Flamingo Networking&Communications din Otopeni, potrivit hotararii generale a actionarilor publicate la Rasdaq.

Reteaua Flamingo International se bazeaza in acest moment pe trei branduri, Flamingo, Flanco si Future Shop, care sunt individualizate prin pozitionarea diferita in piata. Flanco se adreseaza intregii familii cu produse electronice electrocasnice si IT, Flamingo va oferi solutiile de IT cele mai potrivite firmelor mici si mijlocii, pasionatilor de calculatoare, cat si consumatorilor obisnuiti, iar Future Shop va oferi produse tehnologice de ultima generatie unui segment de clienti deschisi la nou.

Flamingo International concureza pe piata de profil din Romania cu Altex si Domo.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.