Jucatorii din economie nu se mai pot relaxa bazindu-se pe lipsa de optiuni a romanilor. Competitia este extrem de dura. Si miza e foarte mare.
Au trecut mai bine de zece ani de cind romanii mergeau saptaminal zeci de kilometri pentru a-si face cumparaturile din Prisma, de cind trebuiau sa astepte cu anii pina cind Romtelecom gasea un numar si pentru ei sau de cind se decideau aproape instant de la ce banca sa ia un credit pentru ca oferta era extrem de limitata. A trecut chiar si mai mult de cind consumatorii, "entuziasti si naivi", dupa cum arata cercetarile de piata, se uitau incrincenati la pusculita cu economii, facindu-i astfel pe potentialii investitori sa se intrebe daca o afacere aici nu este o decizie prea aventuroasa.

In schimb, se specula atunci pe seama marelui avantaj de a fi primul intr-o piata care inca nu s-a dezmeticit dupa comunism, companii precum Metro profitind de aceasta sansa chiar si in prezent. Acum, investitorii se uita frecindu-si miinile la potentialul pietelor pe care vor sa intre. Si se mai uita extrem de atent la concurenta pentru ca, de fapt, aici am ajuns. Intr-o epoca a concurentei, in care cotele de piata si profiturile nu se mai cistiga dintr-o data, ci pas cu pas si cu foarte mari eforturi.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.