Liderul autohton de pe piata mobilei intentioneaza sa-si consolideze pozitia in afara granitelor si cu brandul de supermagazine Mobexpert. Pina in 2010 va avea trei astfel de centre
La mai putin de doi ani de cind si-au pus sigla Mobexpert Office pe doua magazine din afara tarii, grupul anunta planuri de expansiune importante si pe zona de mobila "pentru casa". Oficialii companiei ne-au declarat ca pina in 2010 intentioneaza sa detina trei supermagazine Mobexpert in afara tarii, din care doua in Sofia si unul in Belgrad. De altfel, primul pas spre extindere in afara tarii a brandului Mobexpert a fost facut de companie chiar anul acesta, cind a demarat constructia primului hipermagazin Mobexpert in afara tarii la Sofia. Investitia se ridica la aproximativ 5 milioane de euro.

"Extinderea regionala este o componenta puternica a strategiei de dezvoltare a Grupului Mobexpert. Ne propunem transformarea dintr-o marca generalista in una de stil de viata. Materializarea acestui proces la nivelul pietei regionale are loc prin demararea si sustinerea procesului de expansiune, care va duce la o prezenta relevanta in afara tarii cu intreaga oferta integrata de stil de viata a Mobexpert. Dorim sa aducem si clientilor din afara tarii experienta si gindirea Mobexpert in ansamblul sau. Ne asteptam la o evolutie foarte buna pe aceasta piata", ne-au declarat reprezentantii grupului.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.