Chiar daca avem vaga idee despre ce se intampla intr-o agentie de publicitate sau suntem stundenti care, abia iesiti de pe bancile facultatii vrem sa ne incununam de succes, tot ce trebuie sa facem este ca prin entuziasmul, perseverenta dar mai ales talentul nostru creativ, sa putem face o lume a lui Dorel, Cornel, Maria, matusei din Italia sau a grupului decoratorilor de usi, mai buna.

Marile provocari ale publicitatii: poti avea de-a face cu nume mari din industria publicitara romaneasca si nu numai, clienti dintre cei mai importanti, din Romania sau strainatate, eventual te "lovesti" de prestigiul unei multinationale, sau pur si simplu vrei ca spotul vazut la TV in urma cu cinci minute, in prime time, sa fie facut de tine, sunt doar "cateva" dintre motivele pentru care advertising-ul este un domeniu ravnit de multi. Insa pentru cei care au luat prea putin contact cu acest domeniu, iata cateva sfaturi care sa-i poata mobiliza. In primul rand cererea trebuie sa se adapteze ofertei si viceversa.

Proaspetii absolventi pot opta pentru un job intr-o shop de creatie precum "Gavrila&Asociatii", unde tinerii sunt initiati de catre Alina Gavrila, principalul actionar al agentiei, care a dezvoltat alaturi de asociatul sau, Octav Gheorghe, "un atelier de creatie si nu o uzina de bani". Intr-un interviu acordat publicatiei Wall-Street, Alina preciza ca succesul agentiei vine din imbinarea perfecta a bunei dispozitii cu rigurozitatea lucrurlui bine facut.

Profilul ideal al unui angajat al "Gavrila&Asociatii"?! "Avem de-a face numai cu oameni tineri, media de varsta la noi este de 24 de ani. Toti sunt iesiti de pe bancile scolii, cu multa energie si vor sa faca publicitate. Daca nu exista prospetime, curaj si tinerete, nu ai ce cauta in domeniu. Publicitatea nu este un taram si un business pentru oameni 'batrani'", ne spune Alina Gavrila.

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.