Grupul german tinteste o cota de 50% din piata de profil, in detrimentul nemtilor de la Quelle, prezenti la noi de anul trecut

Grupul german Otto, principalul operator mondial de vanzari prin intermediul cataloagelor, a intrat pe piata romaneasca de profil odata cu lansarea primului catalog, sub brandul Schwab. "Piata romaneasca de vanzari prin catalog are un potential de cel putin zece milioane de euro, din care Otto isi doreste cel putin 50%. Romania este o piata de mare interes nu numai pentru marii retaileri, ci si pentru jucatorii mondiali specializati pe celelalte canale de distributie, iar vanzarea la distanta este principalul canal de acest gen", a declarat ieri Ramona Stanciulescu, administratorul Adra Retail, parte a grupului RTC, firma care va derula pe piata locala operatiunile Otto, citata de Mediafax.

Otto este al doilea grup de profil care se extinde in Romania, dupa compania germana Quelle, care a intrat pe piata autohtona anul trecut. Quelle a anuntat recent ca va incepe crearea unui lant de magazine in franciza, dupa ce cifra de afaceri a diviziei din Romania a depasit cu mult asteptarile. Astfel, conducerea firmei mizeaza in acest an pe un nivel de sapte milioane de euro, fata de estimarile initiale de 2,8 milioane euro.

Catalogul Schwab contine peste 1.700 de produse de imbracaminte, incaltaminte si articole pentru casa, care pot fi comandate prin intermediul call-centerului companiei sau online si livrate la domiciliul clientului. Taxa de livrare este de 10 lei, indiferent de numarul de produse comandate. Perioada de livrare este de maxim trei saptamani de la plasarea comenzii, toate articolele fiind aduse din Germania. Potrivit reprezentantului Adra Retail, cumparaturile pe Internet sunt o metoda deja familiara romanilor, iar cele din catalog vin ca o completare a facilitarii unor activitati de cumparare. Anul viitor, grupul german va lansa in Romania si catalogul sau principal, Otto, editat de doua ori pe an, care contine peste 100.000 de produse.

Pe plan mondial, compania are, in afara de cataloagele principale, alte 60 de cataloage de produse specializate. Grupul Otto a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de circa 15 miliarde de euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.