Cine mai trimite o scrisoare prin posta? Cuvinte de dragoste scrise pe hartie roz, parfumata? Nu, poate o factura sau un document de mare valoare. Romanii s-au obisnuit sa vorbeasca pe e-mail sau pe chat. Paradoxal, tot netul a dat inapoi postei clienti, dar pe alta categorie de servicii: curieratul rapid.

Bancile, firmele de consultanta, cele de asigurari, furnizorii de telefonie mobila si companiile care fac importuri auto au devenit clientii cei mai fideli ai firmelor de curierat rapid. Internetul a luat, dar tot internetul a dat. Asta, pentru ca piata comertului on-line a crescut in ultimul an, iar dupa ce comanzi comod din fata computerului, curierul este cel care iti aduce acasa produsul dorit.

Raportand valorile traficului postal la populatia Romaniei, se poate observa o medie de 22,67 de trimiteri postale pe cap de locuitor, in crestere fata de 19,21 de trimiteri postale transmise pe cap de locuitor in anul 2004. Conform unui raport al Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii, in 2005 au fost transmise 21,87 de trimiteri postale interne pe cap de locuitor.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.