Parcurile auto ale marilor companii din Romania au inceput sa fie in ultimii ani din ce in ce mai "stralucitoare". Daciile vechi si ruginite au disparut inca de la inceputul anilor '90, la fel si furgonetele comerciale, ca si autovehiculele ARO, in locul lor aparand astazi masini de lux. Piata auto duce o batalie apriga pentru acapararea parcurilor de masini ale companiilor care tin la imaginea lor si care au o putere financiara mare. Pe de alta parte, in ultimii ani, pretentiile companiilor sunt tot mai mari in ceea ce priveste achizitionarea de flote.

Cum te detasezi de concurenta

Cand o companie de top din Romania se hotaraste sa-si achizitioneze masini noi pentru angajati sau sa-si reinnoiasca parcul auto, apeleaza la Departamentul de flote. Managerii de flote trebuie sa se detaseze de concurenta prin solutii multiple si pachete de servicii avantajoase pentru ambele parti, daca vor sa castige un client. Atunci cand se ia decizia achizitionarii unei flote de autoturisme se au in vedere mai multe aspecte, cum ar fi imaginea companiei, costurile de achizitie si de postvanzare (service), precum si discountul oferit de importatorul auto.

Reprezentantii directiilor de flote ale importatorilor auto din Romania afirma ca din vanzarea acestora nu se castiga foarte mult pe termen scurt, insa afacerea are o stabilitate pe termen lung, datorita costurilor postvanzare.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.