22 August 2006 , de Iulian Enache in Business
Procesatorii de carduri percep comisioane care ar depasi marja de profit a unora dintre magazinele virtuale, daca ar accepta acest gen de plata

Comertul electronic din Romania a luat amploare, in ultimii ani, paralel cu cresterea numarului de detinatori de carduri si a conectarilor la Internet. Cu toate ca oricine poate avea un magazin virtual cu o investitie foarte mica, un nou astfel de comerciant electronic se confrunta si cu o serie de probleme, o data cu intrarea sa pe piata romaneasca.

Printre ofertele de pe Internet exista foarte multe solutii de implementare de magazin virtual. Costurile acestuia ar fi, in medie, de 200-400 de euro pentru un design personalizat, plus o licenta pe sase luni sau un an pentru folosirea programului de comert electronic realizat de firma respectiva (300-500 de euro, in functie de perioada aleasa). Integrarea platilor prin carduri este optionala si aduce dupa sine alt cost de circa 200 de euro. Practic, cu circa 1.000-1.500 de euro, in medie, fara sa tinem cont de marfurile pe care doriti sa le aveti in stoc sau de alte cheltuieli, cum ar fi personal specializat pentru intretinerea si actualizarea site-ului sau gazduirea acestuia, puteti avea propriul magazin virtual, de calitate, care accepta si plati prin card. Intrebarea este insa: merita?

Comisioane mari

Daca doriti sa acceptati plati prin card, atunci veti alege, cu siguranta, un integrator de solutii de comert electronic precum GeCAD ePayment sau DotCommerce. Pe piata romaneasca exista un singur procesator de carduri pe Internet, numit RomCard. Mai exista patru banci care ofera servicii de comert electronic (Banca Tiriac, BCR, BRD si Raiffeisen), insa procesarea are loc tot prin RomCard.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului La e-commerce se vinde ca la taraba.


Ultima ora din Business pe 9AM