Business10 Iulie 2006

Lectura de un minut

Apropiata integrare a tarii noastre inseamna, pentru multe dintre afacerile dezvoltate in Romania, o pregatire mai minutioasa a planurilor de business care sa identifice noi nise de dezvoltare, dar si consolidarea celor existente. Este si cazul sectorului birotica si papetarie, de la care se asteapta ca profiturile sa fie din ce in ce mai mari. in plus, in conditiile in care piata este dominata de cateva nume mari, este de asteptat ca, dupa integrare, sa se intensifice achizitiile companiilor mici din domeniu.

"Vorbim de o piata foarte fragmentata. si am sa va dau un singur exemplu: cifra de afaceri a grupului RTC pe anul 2004 a fost aproape egala cu totalul cifrei de afaceri a altor 12 competitori", ne-a declarat Sorin Stancu, presedintele diviziei Office, din cadrul grupului RTC. Desi nu exista studii de specialitate care sa indice dimensiunea valorica a pietei de birotica si papetarie, principalii competitori sunt de parere ca se poate vorbi de o cifra de circa 100 milioane de lei.

Peste 10.000 de produse, grupate in cinci cataloage

Din pozitia de lider al pietei de distributie de produse de birotica si papetarie, Office Expres a inteles necesitatea pozitionarii cat mai stabile in aceasta piata si, implicit, nevoia investitiilor in imagine. in acest sens, compania a ales sa vina in intampinarea nevoilor clientilor prin facilitarea accesului la produse si economisirea timpului, lansand cinci cataloage cu peste 10.000 de produse din diferite domenii, respectiv papetarie, IT&Birotica, Promotionale, Mobilier si Industrie. " Investitia s-a ridicat la peste un milion de euro. Vrem sa oferim solutia completa pentru birou, iar acesta este singurul catalog de pe piata cu preturi", a precizat Stancu.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.