Producatorii germani de bere se asteapta la o redresare a vanzarilor in acest an, in urma ratei de crestere a cererii pe durata Cupei Mondiale la fotbal, dupa ce ani buni piata s-a aflat pe un trend descendent, titreaza MSN Money.

Cei mai importanti jucatori din piata estimeaza ca piata va creste substantial, in acest moment fiind evaluata la 8 miliarde de euro (10,2 miliarde de dolari).

Astfel, Joerg Schillinger, purtatorul de cuvant al InBev, cel mai mare jucator la nivel mondial, apreciaza ca entuziasmul generat de succesul neasteptat al competitiei sportive si eforturile intense ale companiilor de profil au dus la o acoperire la maxim a capacitatilor de productie.

"Facem tot ce ne sta in putiinta pentru a oferi consumatorilor ceea ce isi doresc", a afirmat Schillinger. Potrivit companiei, InBev controleaza 11% din piata germana de bere.

Foarte retinuta in estimari dupa iarna neasteptat de lunga, care a redus cererea in prima parte a anului, asociatia producatorilor germani de bere si-a exprimat speranta ca evenimentul sportiv care se incheie duminica va impulsiona cresterea vanzarilor anul acesta.

Birte Kleppien, reprezentant al asociatiei, a declarat ca valul de euforie generat de evolutia buna a echipei germane, care a ajuns in semifinale, a condus la o crestere neasteptata a pietei.

"Nu ne-am inchipuit niciodata ca englezii vor lua cu asalt fabricile de bere din Koln si vor da dovada de un interes real pentru berea din productia locala, in ciuda faptului ca este servita in pahare de dimensiuni mici", a afirmat Kleppien.

Situatia favorabila din industria germana a berii, a carui cifra anuala de afaceri se ridica in jurul nivelului de 8,4 miliarde de euro si in care lucreaza aproximativ 250.000 de angajati, ar putea continua o perioada mai lunga de timp.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.