Cu o valoare de 62 de miliarde de dolari, Microsoft ocupa pozitia de lider in topul celor mai valoroase marci din lume, intocmit de compania de cercetare a pietei Millward Brown

MARKETING - In clasamentul anulal intocmit de Millward Brown se regasesc cele mai puternice 100 de branduri la nivel mondial din punct de vedere financiar, potrivit ziarului "Banii Nostri". Anul acesta, companiile americane, care impreuna valoreaza aproape 410 miliarde de dolari, monopolizeaza primele zece pozitii.

Dupa Microsoft, care face legea in industria mondiala de IT, cele mai valoroase marci sunt General Electric, cu 55,8 miliarde dolari si Coca-Cola cu 41,4 miliarde dolari. "Studiul, care analizeaza pozitia si valoarea de piata a celor mai importante branduri, demonstreaza ca investitiile companiilor in dezvoltarea marcilor reprezinta cheia succesului pe termen lung", a declarat Andy Farr, directorul executiv al diviziei Millward Brand Optimor. Europa conduce la categoria branduri de lux, cu marci precum Mercedes (Germania), Chanel (Franta) sau Porsche. Studiul arata ca cererea de produse de lux in Europa s-a dezvoltat rapid, pe fondul cresterii numarului de persoane cu venituri mari si a consumului in tarile dezvoltate.

Brandurile din retail si din IT, la inaltime

PONDERE Brandurile din retail au fost cel bine reprezentate in acest studiu, alaturi de cele din industria IT. Majoritatea retailerilor si-au dezvoltat branduri puternice, mai sonore decat produsele pe care le comercializeaza. In topul celor mai importante branduri din retail Millward Brown, se regasesc mari lanturi comerciale ca Wal-Mart, care ocupa locul sase in top, Tesco - locul 30, eBay (38), Carrefour (50), Amazon (78) si Auchan (84).

Compact

Sursa: Compact



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.