Producatorul german de articole sportive Adidas-Salomon AG a trecut in fata rivalilor Nike Inc si Puma AG in calitate de sponsor ale celor mai de succes echipe la actuala Cupa Mondiala, fapt ce ar putea sa-i aduca o crestere a vanzarilor de tricouri si alte articole sportive.
La sfarsitul meciurilor din optimile de finala de la CM-2006, s-au calificat in faza sferturilor trei echipe sponsorizate de Adidas ( Argentina, Germania si Franta), depasind rivalii Nike cu doua echipe sponsorizate (Brazilia si Portugalia) si Puma cu doar o echipa (Italia). Echipa de fotbal a Ucrainei este sponsorizata de Lotto.
Cu cat o echipa avanseaza mai mult spre fazele finale ale competitiilor, cu atat fanii vor vedea mai mult logo-ul sponsorului si cresc sansele sa cumpere o copie a acestui echipament. Nike a constatat acest lucru in 2002, cand au crescut vanzarile de tricouri cu insemnele Braziliei dupa ce aceasta echipa sponsorizata de Nike a invins Germania in finala CM-2002. Similar, Adidas a inregistrat o crestere a vanzarilor de tricouri cu insemnele Greciei, dupa ce aceasta echipa, sponsorizata de Adidas, a castigat finala Campionatului European din 2004.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro