Ambalajul premium, de o eleganta clasica, a fost conceput special pentru cele mai selecte locatii, tip HORECA. In cursul anului 2004 camioanele Coca-Cola au parcurs aproximativ 3.800.000 km pentru a duce produsele companiei mai aproape de consumatori. De asemenea, 2004 a fost si anul in care prin activari si promotii au fost oferite peste 5.000.000 de premii consumatorilor.
Una din cele mai importante investitii ale Sistemului Coca-Cola - achizitia Dorna in 2002 - a beneficiat de o atentie deosebita. Astfel, in 2004 au fost finalizate o serie de investitii in sistemul de depozitare, transport si distributie, precum si intr-o linie noua de productie. De asemenea, Sistemul Coca-Cola a facut investitii majore si in comunicare si marketing inovator, reusind sa pozitioneze Dorna si Izvorul Alb ca marci premium pe piata apelor minerale in Romania.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro