La sfarsitul lunii mai 206 numarul de utilizatori de telefonie mobila inregistrati in India a trecut de pragul de 100 milioane, a anuntat joi seara ministrul indian al Tehnologiei Informatiei, Dayanidhi Maran, informeaza Rompres.

India s-a alaturat astfel Chinei, SUA, Japoniei si Rusiei, acestea fiind tarile care au deja peste 100 de milioane de utilizatori de telefonie mobila. Trebuie tinut cont ca India inregistreaza un numar total de 150 milioane utilizatori de servicii de telefonie, atat servicii de telefonie mobila cat si servicii de telefonie fixa. in plus, in aceiasi tara, numarul de telefoane la fiecare 100 de persoane a crescut de la sapte receptoare in 2004 la 13 in prezent.

"De la 74 milioane utilizatori de servicii de telefonie in 2004, in prezent am reusit dublarea cifrei la 150 milioane utilizatori...acest trend a fost posibil ca urmare a politicilor guvernamentale si scaderii tarifelor", a declarat ministrul indian al Tehnologiei Informatiei, Dayanidhi Maran.

Avand in vedere ca numarul de utilizatori de telefonie mobila din India creste in fiecare luna cu aproximativ trei milioane, India a devenit una din pietele de telecomunicatii cu cel mai puternic ritm de crestere din lume. Analistii atribuie acest ritm sustinut de crestere tarifelor reduse, costului redus al telefoanelor si cresterii veniturilor celor aproximativ 300 de milioane de persoane care alcatuiesc clasa mijlocie din India.

Dayanidhi Maran a apreciat ca firmele indiene de telefonie mobila ar trebui sa-si fixeze ca obiectiv cresterea numarului de utilizatori cu cinci milioane persoane in fiecare luna, astfel ca sa poata fi atins obiectivul pe care si l-a propus guvernul de la New Delhi, respectiv acela de a avea 250 milioane utilizatori de servicii de telefonie la sfarsitul lui 2007 si 500 milioane utilizatori pana in 2010.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.