Business2 Iunie 2006

Lectura de un minut

Producatorul elvetian de ceasuri si instrumente de masurare a timpului, Swatch, sarbatoreste astazi lansarea pe piata a celui de al 330-lea milion ceas Swatch. CU ocazia acestei aniversari compania va organiza un festival public, Splashtival, la Lugano in Elvetia, unde va fi prezentata si noua sa colectie de ceasuri Jelly in Jelly.

Jelly in Jelly reprezinta in mod deosebit o renastere a relatiei mai vechi dintre Swatch si arta. Aceasta relatie a inceput cu dragoste la prima vedere in 1985, cand Kiki Picasso a prezentat primul Swatch �Art Special� in templul artei moderne, Centrul George Pompidou din Paris. Azi, Swatch si Blue Man Group continua povestea de dragoste dintre Swatch si Arta cu o noua creatie artistica. 10 din cele 12 modele ce alcatuiesc noua colectie Jelly in Jelly sunt create de designerii Swatch si se impart in 5 modele casual si 5 ceasuri clasice simple.

Grupul Swatch a inregistrat anul trecut vanzari de 2,88 miliarde de euro, in crestere cu 8,3% comparativ cu anul 2004, profitul ridicandu-se la 389,4 milioane de euro, in crestere cu 21,3 procente. Swatch face parte din Swatch Group impreuna cu: Breguet, Blancpain, Jaquet Droz, Omega, Tissot, Longines, CK watches, etc.

Wall-Street

Sursa: Wall-Street



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.