Business27 Mai 2006

Lectura de un minut

UniCredit Romania a decis sa deruleze activitatile de media strategy si media planning in parteneriat cu echipa Brand Connection Romania, condusa de Ileana Tomescu, in urma licitatiei de media la care au mai participat patru agentii specializate.

Brand Connection va asigura pentru UniCredit Romania servicii complete de media - de la strategie, planificare si cumparare de media, la analiza post-buy si crearea de solutii media neconventionale.

�Brand Connection s-a diferentiat la aceasta licitatie prin propunerea complexa, bine documentata si care a urmarit sa indeplineasca toate criteriile de evaluare solicitate in brief-ul de pitch. Acestea in conditiile in care brief-ul a fost extrem de detaliat, iar criteriile de evaluare au luat in calcul toate aspectele legate de strategie, de intelegerea produselor si, nu in ultimul rand, a ofertei financiare,� a declarat Bogdan Spuza, directorul departamentului PR & External Relations UniCredit Romania.

�Sunt convinsa ca ceea ce a dus la castigarea pitch-ului Unicredit a fost competenta echipei Brand Connection. si aceasta pentru ca avem o echipa care, desi tanara, este formata din profesionisti de media cu experienta de multi ani in domeniu. Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata intr-o banca importanta din Romania, ceea ce ii ofera o viziune speciala asupra fenomentului bancar romanesc�, a precizat Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.

Wall-Street

Sursa: Wall-Street



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.