Aproape jumatate de milion de telespectatori se uita, in medie, la posturile specializate. Piata posturilor TV specializate, desi foarte aglomerata, are succes la romani. Indiferent daca este vorba de televiziuni de stiri, muzicale sau de stiinta, fiecare are cel putin cateva mii de telespectatori (rentabilitatea economica a unora dintre ele se poate pune sub semnul intrebarii).
Stirile iau caimacul
Nevoia de informatii a romanilor alimenteaza audienta celor trei canale dedicate: Realitatea TV (Sorin Ovidiu Vintu), N 24 (fratii Micula) si Antena 3 (familia Voiculescu). In perioada 1-24 mai, audienta medie a Realitatii in mediul urban s-a ridicat la 81.000 de telespectatori pe minut (0,7%). Antena 3 a reusit o medie de 34.000 de telespectatori, iar televiziunea fratilor Micula a fost urmarita, in medie, de 15.000 de oraseni.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro