Business22 Mai 2006

Lectura de un minut

Cumparatorii nu se mai inghesuie sa bata la usile agentiilor imobiliare in cautarea unei proprietati, ca in anii trecuti. Tot mai multe firme isi prezinta ofertele detaliate prin intermediul portalurilor imobiliare, convingandu-si clientii chiar online.
Nici particularii nu ocolesc site-urile de specialitate si isi posteaza anunturile de vanzare/cumparare. in conditiile in care anul trecut numarul de vizitatori unici care s-au plimbat virtual de la o casa la alta a depasit milionul numai pe un singur portal, este din ce in ce mai evident ca tot mai multi clienti viziteaza portalurile specializate in imobiliare atunci cand vor sa cumpere o locuinta. Abia dupa un prim contact cu anunturile de pe Internet urmeaza intalnirea cu agentia imobiliara si vizionarea locatiei.

"Ne-am facut site si colaboram cu un portal de specialitate inca de la infiintare. in felul acesta, am devenit cunoscuti pe piata imobiliara ieseana.", ne-a declarat Diana Cibotar, administratorul companiei Velis Imobiliare din Iasi. Practic, multi clienti vizioneaza ofertele de case si terenuri prezentate detaliat pe site-ul unei agentii si isi fac o lista de posibile achizitii.

Acesta este insa abia primul pas. "Portalurile sunt bune ca punct de pornire. Mai departe, clientul ne contacteaza, fie direct, la usa agentiei, fie ne trimite un e-mail", spune Diana Cibotar. Totusi, exista si riscul ca in spatele unor anunturi ale agentiilor cu nume mai putin sonore sa se ascunda oferte neserioase. "Asa se pot lua multe tepe. De obicei, sunt oferte care te incanta imediat. Preturile proprietatilor sunt foarte mici, clientul e debusolat si inghite momeala", explica Doinel Locic, directorul general al agentiei Locic Imobiliare din Bucuresti.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.