Business29 Aprilie 2006

Lectura de un minut

Vanzarile in perioada Pastelui au depasit nivelul inregistrat in 2005, in aceeasi perioada, cu 20 la suta, potrivit datelor furnizate Rompres de directorul de Marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai.

"In acelasi timp, fata de o perioada obisnuita, vanzarile au fost cu 30 la suta mai mari", a explicat reprezentantul companiei.

In perioada 12 aprilie - 24 aprilie, cele mai vandute produse au fost lumanarile candela, painea franzela, bananele, Pepsi, imbuteliat in sticle de doi litri, ceapa verde, zaharul vanilat, carnea de pui rotisata, apa plata, Coca Cola si berea, in ordinea cantitatilor vandute.

"La ciocolata festiva, respectiv figurinele de ciocolata in forma de iepuras, se observa o crestere de 135 la suta, fata de perioada de Paste din 2005", a precizat oficialul companiei.

Cu mici diferente, aceleasi produse se inscriu si in topul celor mai bine vandute produse cu ocazia Pastelui 2005, a mai spus reprezentantul companiei.

In prima parte a lunii aprilie, un nou magazin Carrefour a fost inaugurat in Bucuresti, in Centrul comercial Feeria, din cartierul Baneasa. in anul 2006, se va deschide un nou hypermarket Carrefour, la Constanta, iar in 2007 vor fi inaugurate alte patru magazine, din care doua la Iasi, unul in Sudul Bucurestiului si altul intr-un oras cu peste 300.000 locuitori.

In 2005, Carrefour Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 70 la suta, in euro, comparativ cu 2004.

Wall-Street

Sursa: Wall-Street



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.