In ultimii ani, mesajele sms au inceput sa castige tot mai mult teren ca mijloc de comunicare de marketing, datorita numarului din ce in ce mai mare de detinatori de telefoane mobile si a costurilor de promovare mai reduse. In plus, rezultatele unei campanii de marketing prin sms sunt, de multe ori, mai bune decat in cazul metodelor conventionale de comunicare publicitara.

Numarul companiilor care aleg sa isi promoveze produsele prin intermediul sms-ului este in continua crestere. Furnizorii de marketing direct spun ca cererea creste in medie cu 10 procente pe luna. "Clientii nostri sunt, de regula, magazinele mari de IT, cele universale care anunta reduceri de pret sau cluburile si restaurantele care organizeaza diverse evenimente speciale. De curand insa, am adaugat in portofoliul clientilor nostri si o firma de investitii bursiere care isi informeaza clientii despre ultimele evolutii ale indicilor pietei de capital prin intermediul sms-ului", ne-a declarat Arthur Smaur, managerul unei firme din Timisoara care ofera marketing prin sms.

Bursa de sms prin internet

Pentru ca intr-o campanie de marketing bine inchegata se trimit cateva zeci de mii de sms-uri, pretul pentru un singur sms livrat destinatarului poate ajunge la 4 sau 5 eurocenti. Cu alte cuvinte, pentru a trimite 10.000 de sms-uri, o companie trebuie sa plateasca aproximativ 500 de euro. "Pretul se stabilieste in functie de cantitatea de sms-uri cumparata. Cu cat aceasta este mai mare, cu atat si pretul scade. Prin www.mysms.ro se pot trimite cateva zeci de mii de sms-uri intr-un singur minut", continua Arthur Smaur. Firmele cu site-uri web pot trimite sms-urile direct de pe internet, prin intermediul unei aplicatii software dezvoltate de catre firma de marketing direct.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.