Oficialii companiei Combridge care apartine Magyar Telekom, care, la randul sau, este controlata in proportie de 60% de gigantul Deutsche Telekom, precizeaza ca la call-center-ul firmei au fost primite peste 32.000 de apeluri pana la jumatatea lunii aprilie.
"In comparatie cu felul in care a evoluat serviciul EUfonika in alte tari, ma declar multumit de cum a fost inceputul acestui business in Romania," a mentionat Csenteri.
In ceea ce priveste veniturile companiei in Romania, Levente Csenteri estimeaza pentru acest an o dublare fata de anul trecut.
Noul serviciu a fost lansat in urma cu doua luni de catre Combridge, subsidiarul roman al Magyar Telekom, ca o consecinta fireasca a liberalizarii pietei de telecomunicatii din Romania. Maghiarii vor miza pe preturi favorabile asigurate de tehnologia IP si reteaua Next Generation Network.
Serviciul Eufonika poate fi accesat deocamdata prin reteaua Romtelecom, oficialii Magyar Telekom neexcluzand varianta extinderii unor parteneriate cu operatori de telecomunicatii alternativi.
Combridge ofera servicii de telefonie utilizatorilor romani ( "carrier") sub brandul EUfonika cu toate ca \nu detine o retea proprie de telecomunicatii.
"Am contactat deja cei mai mari operatori de telecomunicatii alternativi, iar pe termen scurt vom colabora si cu acestia. Deocamdata, singura problema care se discuta ramane pretul, fiind deja interconectati cu ei," adauga oficialul Combridge.
Potrivit reprezentantului Magyar Telekom in Romania, compania si-a bugetat pentru acest an investitii de zeci de milioane de euro in serviciul EUfonika pe piata autohtona.
Referindu-se la lansarea noului serviciu de telefonie fixa Eufonika, Levente Csenteri, Executive Director Combridge, a declarat: "Prezenta Eufonika pe piata romaneasca inseamna ca atat clientii persoane fizice, cat si persoanele juridice vor putea beneficia de tarife mai mici, de o retea de calitate superioara si de un excelent serviciu pentru clienti."
Oficialii EUfonika vor lansa in cursul acestei saptamani o oferta speciala care va targeta clientii corporate, pe baza unor discutii directe cu potentialul client.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro