Cele mai multe dintre cumparaturi sunt facute cu banii jos, vanzarile in rate avand o pondere in totalul vanzarilor de Paste de numai 12%

Pregatirile de Paste ridica nivelul vanzarilor cu 20 la suta, fata de aceeasi perioada a anului trecut, a declarat, pentru Rompres, directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai.

De asemenea, "ne asteptam ca cifra de afaceri sa creasca per total cu aproximativ 35-40 la suta fata de o luna normala", a adaugat reprezentantul companiei. Aceasta crestere este sustinuta si de orarul special de lucru cu publicul pe care companiile il vor avea in saptamana dinaintea Pastelui. Carrefour isi extinde programul zilnic de lucru al magazinelor, in ultima saptamana inainte de Paste, cu doua ore si jumatate, iar joi, 20 aprilie, cu trei ore si jumatate. Cele mai multe vanzari sunt asteptate intre zilele de marti, 18 aprilie, si sambata 22 aprilie.

In topul celor mai bine produse vandute se vor gasi ouale, vopseaua de oua, vinul, cozonacul, nuca, stafidele, fructele, in special citricele, conservele de ananas, conservele de ciuperci, apreciaza reprezentanta companiei. Potrivit asteptarilor, vanzarea de ciocolata va creste cu 68 la suta fata de o luna normala.

"La ciocolata festiva, respectiv figurinele de ciocolata in forma de iepuras, se observa o crestere de 135 la suta, fata de perioada de Paste din 2005", a adaugat Mihai.

Judecand dupa structura topului celor mai bine vandute produse, majoritatea romanilor vor cumpara de Paste, imbracaminte, diferite alte produse textile, seturi de cosmetice si electrocasnice mici. Cele mai multe dintre cumparaturi sunt facute cu banii jos, vanzarile in rate avand o pondere in totalul vanzarilor de Paste de numai 12 la suta.

In decembrie, in apropierea sarbatorilor de Craciun si Anul Nou, vanzarile Carrefour au inregistrat, de asemenea, o crestere de 20 la suta a vanzarilor, in comparatie cu aceeasi perioada din 2004.

Companiile de retail se bat, in aceste zile dinaintea Pastelui, in promotii cit mai avantajoase si interesante pentru clienti. Astfel, cei care cumpara acum electrocasnice beneficiaza de preturi reduse.

Retailerii de electrocasnice mizeaza pe produsele specifice

Anul trecut, telefoanele mobile, calculatoarele, camerele video, cuptoarele cu microunde, masinile de spalat sau televizoarele au fost produsele care au generat o crestere de aproximativ 20 procente a vanzarilor pe care le-au inregistrat magazinele de produse electronice si electrocasnice in perioada Pastelui.

"Este la fel ca si in perioada sarbatorilor de iarna. In perioda sarbatorilor de Paste se inregistreaza cresteri semnificative ale vanzarilor, remarcandu-se o sporire a apetitului clientilor pentru cumparaturi. . Ne asteptam la o crestere vizibila a incasarilor fata de primele trei luni ale anului, " a declarat pentru Wall-Street Adrian Urda, Chief Operating Officer Altex.

"Cu siguranta, vom inregistra anumite cresteri pe anumite categorii de produse specifice acestei perioade: produsele de bucatarie, camere video si foto. Promotiile noastre au in vedere aceste produse specifice. De asemenea, vom accelera pe dezvoltarea produselor financiare," a adaugat reprezentantul Altex.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.