Directorul general, Aurelian Amuraritei, afirma ca ziarul avea, in 2004, 60% publicitate de stat. C.T. Popescu contesta cifra. Faptul ca ziarul "Adevarul" a incheiat anul 2005 cu pierderi de un milion de euro nu va avea niciun fel de repercusiuni asupra echipei redactionale, nici asupra liniei editoriale a cotidianului, au declarat atat Corina Dragotescu, director editorial, cat si Razvan Mitroi, redactorul-sef al cotidianului.
Paguba, destul de insemnata, ar fi cauzata de pierderile publicitare, considera Aurelian Amuraritei, directorul general al publicatiei. Conform acestuia, in 2004 veniturile din publicitate realizate de ziar s-au facut, intr-o proportie de 60a, din publicitatea de stat, lucru care nu s-a mai intamplat in 2005.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro