Operatorul de telefonie mobila Connex a inregistrat la finele anului trecut 6.13 milioane de clienti, cu 25% mai multi decat la sfarsitul anului 2004, au anuntat astazi oficialii Vodafone, cel mai mare operator mobil din lume, care detine acum 99,1% din titlurile MobiFon.

Din cifrele raportate astazi de Vodafone Group Plc. , reiese ca operatorul a atras in trimestrul in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2005 602.832 de clienti noi.

Vodafone nu a facut publice rezultatele financiare pentru ultimul trimestru, insa oficiali ai companiei au declarat ca veniturile din servicii au crescut in acest trimestru cu 38%, fata de acelasi trimestru al anului anterior.

"Performanta noastra puternica in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2005 arata ca romanii au raspuns pozitiv la forta mesajelor combinate ale Connex si Vodafone. Cresterea proportiei de clienti ai serviciilor pe baza de abonament si a venitului mediu pe utilizator confirma succesul strategiei noastre orientate catre obtinerea de valoare. Acest rezultat ne face sa fim foarte optimisti in ceea ce priveste performanta noastra viitoare, in conditiile in care ne vom concentra pe aducerea pe piata romaneasca a avantajelor si beneficiilor oferite de Grupul Vodafone. Vom continua sa oferim servicii peste asteptarile clientilor nostri, pentru a ramane operatorul preferat al tuturor romanilor", a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Connex Vodafone.

Din numarul total de clienti Connex, clientii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 36% din baza totala de clienti a Connex Vodafone, fata de 34% in aceeasi perioada a anului 2004.
Totodata, venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut in acest trimestru cu 10%, atingand valoarea de 15,4 USD, fata de 14 USD, in aceeasi perioada a anului 2004.

In ultimul timp, Connex a pus accent pe dezvoltarea serviciilor bazate pe tehnologia 3G, iar rezultatele au fost pe masura estimarilor si asteptarilor in ceea ce priveste utilizarea tehnologiei de generatia a treia. Astfel, numarul clientilor 3G in reteaua Connex Vodafone a ajuns la nivelul de 97.322, la data de 31 decembrie 2005.

"Ma bucur sa vad interesul mare al clientilor nostri pentru serviciile 3G, la numai opt luni de la lansarea acestora. Vom continua sa conducem piata pe acest segment, prin imbogatirea portofoliului de servicii 3G si prin extinderea retelei", a adaugat Liliana Solomon.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.