Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, iar pentru acest an este preconizata dublarea acestei valori. "Conceptul de convenience store s-a impus in peisajul consumatorilor europeni si incepe sa se impuna si in Romania. Viata de zi cu zi cere mai multa flexibilitate si mobilitate, iar numarul de oameni care locuiesc singuri este in crestere. Acest tip de cumparaturi castiga teren, iar acest lucru nu priveste doar produsele, ci si serviciile oferite", a afirmat noul director general al Lekkerland Convenience, Roland Pardey.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro