Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, iar pentru acest an este preconizata dublarea acestei valori. "Conceptul de convenience store s-a impus in peisajul consumatorilor europeni si incepe sa se impuna si in Romania. Viata de zi cu zi cere mai multa flexibilitate si mobilitate, iar numarul de oameni care locuiesc singuri este in crestere. Acest tip de cumparaturi castiga teren, iar acest lucru nu priveste doar produsele, ci si serviciile oferite", a afirmat noul director general al Lekkerland Convenience, Roland Pardey.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro