Compania Softwin, condusa de sotii Mariuca si Florin Talpes (foto) a implinit 15 ani de activitate. Avand circa 750 de angajati, Softwin este prezenta pe doua continente si patru tari, cu peste 5.000 de proiecte dezvoltate pentru clienti din intreaga lume. Totodata, Softwin este una dintre putinele companii romanesti care au devenit multinationale.

Peste 50 de americani, englezi, germani, spanioli sunt angajati Softwin in birourile companiei din Germania, Marea Britanie, Spania si SUA. Brandul national BitDefender a devenit cel mai vandut produs IT romanesc in lume si cea mai raspandita marca romaneasca pe Internet. In interviul de mai jos, directorul general al Softwin, Florin Talpes, dezvaluie pentru "Averea" care sunt tintele companiei pentru 2006.

Domnule Florin Talpes, care a fost cifra de afaceri a Softwin in 2005?

Estimam vanzari pe piata romaneasca de circa 20 de milioane de euro, carora se adauga vanzarile peste hotare. Cu acestea, suma totala va fi cel putin dubla.

Cum au mers vanzarile solutiei BitDefender in 2005 si in ce tari a avut cel mai mare succes?

BitDefender a cucerit in 2005 pozitia numarul unu in topul celor mai vandute produse software in magazinele franceze si locul trei in Germania. In ultimii cinci ani am avut o rata medie anuala de crestere de 2,57 ori, acest rezultat bazandu-se pe imbunatatirea si dezvoltarea continua, atat intensiva, prin dezvoltarea solutiilor oferite, cat si extensiva, prin deschiderea de noi piete.

Pe termen mediu, vizam o crestere accentuata a cifrei de afaceri si a cotei de piata pe fondul satisfacerii nevoilor pietei neacoperite de furnizorii traditionali. Pana in 2007, ne asteptam ca solutiile BitDefender sa fie cumparate de catre clientii finali la o valoare ce va depasi 100 milioane dolari. Consumatorii din intreaga lume vor plati, in 2005, peste 30 milioane dolari pentru produsele si serviciile BitDefender. Cresterea totala BitDefender pe piata mondiala a fost de 173% in 2005 fata de 2004.

Care sunt estimarile companiei Softwin pentru 2006?

In ultimii cinci ani am avut o crestere medie anuala intre 50 si 60%. De 15 ani, Softwin a crescut an de an, niciodata nu a scazut, a avut mereu cresteri. Pentru 2006 estimam o crestere similara.


Despre autor:

Sursa: Click.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.